MODUM O-LAG – MODUMLØPET MED PWT-CUP

FUNKSJONÆRLISTE 2021

Modum o-lag skal arrangere Modumløpet med PWT-cup, mellomdistanse søndag 12. september fra Stalsberg skole på kartet Skredsvikmoen.

Løpet starter klokken 1100. Nybegynnere kan starte fra klokken 1000.

2021 ble ikke så koronafritt som vi drømte om.  Vi gleder oss over å kunne arrangere løp i år også, og som i fjor blir det kretsløp, passe stort og veldig sentralt igjen. En del funksjoner faller bort, som løperdrikke, salg og premieutdeling (vi premier de klassene hvor alle får premie, den deles ut i mål). Resultatene skal kun ut på nett, ikke på samlingsplass. Hvis du ikke står på funksjonærlista er du svært velkommen for å hjelpe til, eller stikke innom for å treffe kjente. I år kan du stemme og stikke på løp! Husk å ta med mat og drikke, det er viktig å kose seg. Det blir dessverre ikke salg i år heller.

I fjor hadde vi 157 deltagere, vi håper på minst det samme i år.

Løperne skal i liten grad oppholde seg på samlingsplass, og etter løpet skal de reise hjem. Det blir heller ingen barnepark på løpet. Samlingsplass og mål blir på baksiden/den øvre delen av Stalsberg skole, ved ballbingen. Parkering for deltagerne blir foran den nye barnehagen. Funksjonærene må også parkere der, valglokalene i gymsalen tar også forsiden av skolen i bruk.

Vi har tillatt oss å sette opp følgende funksjonærliste:

Parkering: Gunnar Hope (sjef), Thorbjørn Enerhaugen, Kjell Grønhovd. Parkeringsgjengen merker fra RV350 og til parkeringsplass.

Start: Roar Bye (sjef), Leif Eriksson, John Ivar Kjellevold, Bård Stang.

Sekretariat: Morten Brunes (sjef), Arno Lilja, Bjørn Bendiksen.

May Ingela Hope er kontaktperson for PWT-cupen.

Jørgen og Hege Mortenson har ansvaret for samlingsplass med merking til do, spriting, dopapir med mer.

Sekretariatet hjelper til med merking fra sistepost til mål.

Speaker: Jens Kristian Kopland.

Høyttaler: David Løver.

Løypelegger: David Løver.

Preparering av kart: Sekretariatet. I den grad det blir nødvendig hjelper startfunksjonærene til med dette. David har oversikt.

Prøveløping: Erik Molenaar og Jørn-Are Longfjeld organiserer dette.

Lagsposer: Sekretariatet ved Morten har ansvaret for dette.

Sanitet: Marianne Sandberg.

Lagersjef: Jørund Sandberg.

Rigging på arena: Vi møter på Stalsberg skole lørdag, kommer tilbake til klokkeslett. Det blir ikke mye rigging, men det er viktig for sjefene å gjøre seg kjent og få oversikt over hva som trengs. Husk å hente ut fra lageret i tide. Det er asfalterte områder her med tanke på siste post og snitsling.

Småtroll: Mia Olsen (sjef). Vi har besluttet å tilby gratis småtroll.

Premier: Eva Thorsby (sjef) og Solveig Kongsrud.

Sprit, do og antivirus: Hege og Jørgen Mortensson, Marta Stang. Begge får utvidet skjenke- og tørkerett, det skal sprites på start, i mål, på do og der det faller seg naturlig jamfør korona. Vi disponerer toaletter i nærheten. NB: piggskoforbud inne!

Våre flotte ungdommer får den viktigste jobben: delta på løpet!

Løpsleder: Lars Enerhaugen 97148893

TD-kontrollør: Kristian Kihle.

Frammøte for funksjonærer: Etter avtale med sin sjef.

Eventuelle forfall meldes sjefen eller Lars Enerhaugen så fort som mulig.

Det er mulig å kombinere funksjonærjobben med løping. Enten som prøveløper eller etter at konkurransen er avsluttet.

Dette blir hyggelig og gøy! Søknad om fint vær er sendt.

Vel møtt!

Lars